Metro 2033 Gépigény

Tudni szeretné, hogy tudja-e futtatni a számítógépe Metro 2033 Redux a minimális gépigény mellett? Tesztelje le a Gamespecial! Fejlesztő 4A Games Kiadó Deep Silver Felület Metro 2033 Redux Minimális gépigény Operációs rendszer: Windows Vista/7/8 64-Bits Processzor: [Dual CPU] Intel Xeon Gold 5220 @ 2. 20GHz Videokártya: GeForce 8800 / Radeon X1955 szabad RAM: 2 GB RAM Tárhely: 10 GB Free Directx verzió: DirectX 10 Metro 2033 Redux Ajánlott gépigény Operációs rendszer: 64-bit Ubuntu 12. 04 or 14. 04 or Steam OS Processzor: Intel Core i7 2. 5 Ghz (or equivalent AMD) Videokártya: Geforce 680 / 7870 with 2GB VRAM+ szabad RAM: 8 GB RAM Tárhely: Directx verzió: Directx 11

Metro 2033 gépigény

metro 2033 exodus gépigény

A teljes cikk az alábbi oldalon olvasható végig. Sajnos franciául van, de bizonyos, hogy később megjelenik az angol fordítás is a magazinhoz tartozó BeHardware oldalon. A cikkben szereplő teszteredményekből kitűnik, hogy a GeForce-ok és a Radeonok erősorrendje nem követi a többi játékban megszokott normákat. A Radeonok nagyjából 15-20%-kal teljesítenek rosszabbul a GeForce-okhoz képest. Az AMD-t korábban már megkérdeztük, hogy ennek mi az oka. A vállalat azt válaszolta, hogy a rajzolási parancsok többszálú feldolgozását kell optimalizálni, mivel az aktuális Catalyst meghajtók ezt csak egy processzorszálon képesek abszolválni, emellett rengeteg rejtett geometria van a játékban, amit valamilyen okból kiszámoltat a DirectX 11-es motor. Utóbbi felfedezés első hallásra borzalmasan viccesen hangzik, hiszen mi értelme kiszámolni valamit, ha annak semmi látszata nincs a végső képen. Ez az erőforrás nagyfokú pazarlása lenne, ami egy olyan rutinos stúdiótól, mint a Crytek nem megszokott. Éppen ezért nagyon szkeptikusak voltunk ezzel kapcsolatban, de Damien Triolet bizonyítékot talált minderre.

Metro 2033 redux gépigény

Például DX9 alatt egyáltalán nem működik az MSAA, csak a 4A Games által "Analytical Anti-aliasing" -nak nevezett élsimítást használhatjuk, továbbá nincs Motion Blur sem, azaz elmosódás-effekt, ami sokkal realisztikusabbá tenné az ellenfelek és egyéb tárgyak gyors mozgás közbeni látványát. A tesztekhez a "Cursed" című pálya kezdetét használták a srácok, ahol is egy pár NPC véd egy kis tábort a Nosalis mutánsok hordája ellen. A helyszín minden fontosabb elemet tartalmaz, mint például: Tessellation, Depth of Field, SSAO, és sok megvilágítási és árnyékolási effektet is. Egy átlagos játékbeli rész, nem a legjobban gépigényes terület. (A grafikonok nagy része az 1680x1050-es felbontást mutatja, így mindegyik tesztből azt vettem ki, hogy realisztikus legyen az összehasonlítás). Lássuk az eredményeket: A legfelső grafikon a különféle grafikuskártyák teljesítménye közötti különbségeket mutatja, a középsőn a Radeon HD 5850 -el különböző DirectX-módokban mért sebességet láthatjátok, míg a legalsón a hardveres és szoftveres PhysX -el és anélkül mért teljesítmény mutatják.

Metro 2033 játék gépigény

  • Vásárlás: Josef Seibel Sportcipő JOSEF SEIBEL - Canyon 63 75763 95013 760 Graphit Női Női cipő árak összehasonlítása, Sportcipő JOSEF SEIBEL Canyon 63 75763 95013 760 Graphit Női boltok
  • Mit jelent a futómű szélesítése? - Méta Autószerviz Kft.
  • Férfi digitális karóra olcsón
  • Metro 2033 gépigény
  • Egyéni vállalkozói tevékenység megszüntetése
  • Metro 2033 exodus gépigény
  • Salétrom eltávolítása ecettel
  • Metro 2033 Redux Gépigény | Gamespecial
  • Szárítógép milyet vegyek
  • Metro 2033 gépigény

Természetesen ez nem a Hennessey-n múlt, ők mentek volna a másik irányba is, de a NASA nem adott rá engedélyt. A cég szerint simán meglett volna a hivatalos rekord, mert csak 5 km/h-s keresztirányú szél fújt. 10 KOENIGSEGG AGERA R - 273 MPH - Köztudott, hogy a különleges autókat gyártó cégek nem szeretik nagy dobra verni, hogy pontosan mennyibe is kerülnek az általuk kínált modellek, hiszen a vásárlóközönségüknek nem az ár a legfontosabb tényező, mikor autót választanak. Ahogy egy mondás is tartja: ha megkérdezi, hogy mennyibe kerül, akkor nem engedheti meg magának. Ebbe a kategóriába tartozik például a Pagani, a McLaren, vagy a Bugatti, és természetesen a Koenigsegg is. Azért végül mindig kiszivárognak az infók, és a hétköznapi ember is elgondolkozhat rajta, hogy hány száz évig kellene spórolni ahhoz, ha meg szeretnénk vásárolni mondjuk a svéd gyártó egyik példányát. Amit most már könnyedén kiszámolhat bárki, hiszen nyilvánosságra került a Koenigsegg Agera teljes árlistája, legalábbis az amerikai piacra szánt változat.

Metro 2033 last light redux gépigény

Összefoglaló Hírek, tesztek Videók Képek Letöltések Gépigény Metro 2033 gépigény Minimum Ajánlott Saját CPU 2 magos / 1800 MHz 2 magos / 3000 MHz / MHz RAM 1024 MB 4096 MB MB VGA SM 3. 0, DX 9. 0c / 512 MB SM 4. 1, DX 10. 1 / 1024 MB / MB HDD 12 GB Játékadatlap Nem figyeled Még nem kedveled Metro 2033 Műfaj FPS Kiadó THQ Fejlesztő 4A Games Hivatalos weboldal Metro 2033 megjelenés PC 2010. március 16. XBOX 360 PS4 ismeretlen XBOX One Legnépszerűbb Fórum Teszt Hírek Letöltés Test Drive Unlimited sorozat 300 Forma 1 4 430 Mivel tolod most? 1 841 Must buy 1 296 Automobilista 34 Harry Potter játékok 341 Torchlight sorozat 169 PC Guru előfizetés 657 Tesztelj velünk!

A Metro 2033 megjelenése előtt mindenkit megdöbbentett, hogy a 4A Games a játék optimális futtatásához a még meg sem jelent nVidia GF100 -as videó kártyáját, a Fermi -t javasolta. Vajon tényleg ennyire éhes a játék a hardverre? Erre kereste a választ a PC Games Hardware csapata, akik 13 különböző grafikuskártyával tesztelték a játékot. Amennyiben egy DirectX 11 támogatással rendelkező grafikuskártyával felszerelt gépen futtatjuk a Metro 2033 -at, akkor két extra menüpont jelenik meg a beállítások között: "Tesselation" és "Depth of Field". Az utóbbi effekt jelen van DX10 alatt is, de DX11 alatt hardveresen gyorsított a "Direct Compute" segítségével. A játékban nem csak az ellenfelek, de a kezünkben tartott fegyverek és egyéb tereptárgyak (pl. székek) is tesszellálva vannak. Ezen a két extra opción kívül a DirectX 11-es mód mind sebességben, mind látványban nem mutat semmiféle eltérést a DirectX 10-es móddal szemben. DirectX 9 alatt azonban már más a helyzet. Látványos különbségek vannak a játékon belül is.

Metro 2033: DirectX 11 és PhysX Benchmark - GAMEPOD.hu PC hír

A fentebb linkelt tesztben látható, hogy a Crysis 2 DirectX 11-es módja állandóan kiszámolja a város alatti virtuális óceán geometriáját, holott az sokszor nem is látszik. Az API-ban létezik erre kivágó algoritmus, ami a biztosan nem látszódó felületeket eltünteti még a vertex shader fázis előtt, de ez a DirectX 11-es módba valamiért nem került bele. Érdekes azonban, hogy a rendszer még a raszterlizálás előtt eltörli a geometriát, így a szintén nem kevés erőforrásigénnyel rendelkező pixel shaderek már nem futnak le rajta. A tesszellált vízfelületet tehát szimplán a geometry shader fázisig él, és nagymértékben terheli a GPU-k primitív futószalagját hozzávetőleg 10-30%-os (az adott GPU képességeitől függően) lassulást eredményezve a jelenet primitív számításának idejében. Ennek természetesen nem látjuk értelmét és szükség sincs rá, mivel a végső képen semmilyen formában nem jelenik meg ez a számítás, de a DirectX 11-es módban valamiért megtörténik. A Crysis 2 rejtett geometriája és a tényleges jelenet (forrás:) [+] A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Rejtett geometriák Sokan emlékezhetnek még a régebben szebb napokat is megélt The Way It's Meant To Be Played partnerprogramra, mellyel az NVIDIA a fejlesztők munkáját segítette a PC-s játékok elkészítésében, illetve optimalizálásában. Sajnos mára a partnerprogram alaposan vesztett értékéből, amit az is jelez, hogy a zöldek csupán öt darab DirectX 11-es játékot kínáltak eddig a piacnak, miközben a konkurens AMD Gaming Evolved berkein belül már 13 játék készült, és ősszel további kettő fog megjelenni. Túlzás lenne azt feltételezni, hogy az NVIDIA pénzhiányban szenved, így csak kevesebb projektet tudnak finanszírozni, de valami egyértelműen nem úgy működik, mint régen. Biztos sokan tudják, hogy a Crysis 2 DirectX 11-es módja a The Way It's Meant To Be Played partnerprogramon belül készült, és a Metro 2033-hoz hasonlóan (szintén a The Way It's Meant To Be Played cím) elsősorban az óriási gépigényével hívja fel magára a figyelmet. Damien Triolet, a szakértője elemezte a Crysis 2 motorjának működését, azaz utánajárt, hogy miért is kell a program maximális grafikán történő futtatásához minimum egy GeForce GTX 570-es VGA.

Mesterségesen kreált a Crysis 2 óriási gépigénye - PROHARDVER! Videokártya teszt

Nascar Heat 5 Death Stranding (PC) 2020. július 14. Story of Seasons: Friends of Mineral Town Dead Age 2 2020. július 16. Drake Hollow 2020. július 17. Crysis Remastered 2020. július 23. Destroy All Humans! 2020. július 28. Hellpoint 2020. július 30. Skully 2020. augusztus 04. További játékok Legfrissebb letöltések Kossuth Rádió - 25 éves a PC Guru 147x Kossuth Rádió - E3 2017 interjú 28x Kossuth Rádió - Gamer megjelenítők interjú 22x Kossuth Rádió - Hangoskönyvek interjú 15x Kossuth Rádió - CES 2017 interjú 34x Kossuth Rádió - Karácsonyi játékok interjú 36x Iratkozz fel hírlevelünkre Név E-mail cím Bankkártyás fizetés Előfizetőink számára bankkártyás fizetési lehetőséget is biztosítunk. További részletek: Biztonságos fizetés Kérdések és válaszok

Sunday, 17 October 2021

Camel férfi, 2024 | Sitemap